Reklamní-a-darkove-predmety-veletrzni-darky-konferenčni-tasky-darky-na-veletrhy

ADONAI Váš partner pro reklamní předměty - Reklamní předměty on-line Praha 4

Reklamní předměty a reklamní dárky pro firmy

Reklamní předměty pro firmy a obchodní partnery.Reklamní předměty v našem obchodě slouží jen jako reklamní dárky pro firmy.Všechny reklamní předměty jsou ve vysoké kvalitě.A které reklamní předměty patří mezi nejoblíbenější? Jsou to reklamní propisky a reklamní tužky, to vše s reklamním potiskem.

 
 
 
 
 
 
 

Rádi Vám poradíme jak vybrat reklamní předměty

 

Pomůžeme Vám vybrat správné reklamní předměty

Než začneme vybírat reklamní předměty, je třeba vědět, pro koho jsou dárky určeny a při jaké příležitosti budete dárky předávat. Budete-li pořádat oficiální setkání Vašich obchodních partnerů, budete volit dárky z kategorie luxusnějších , jiný reklamní předmět zvolíte pokud se bude jednat o běžné obchodní schůzky, jiné dárky budou rozvážet při akvizičních schůzkách Vaši obchodní zástupci a z úplně jiné kategorie budete volit dárky, třeba pro děti Vašich zaměstnanců či na akci „ dětský den".

5 základních otázek při výběru reklamních předmětů
1. Komu chcete reklamní předmět darovat?
2. K čemu budou reklamní předměty sloužit? Akvizice dalších zákazníků, nebo posílení image firmy?
3. Cena za reklamní předmět. Zvolíme jeden dárek, ale dražší, nebo větší množství dárků, ale levnějších?
4. Reklamní předmět a jeho poselství, ponese logo, nebo i další důležité údaje?
5. Jak budete reklamní předmět předávat? Budete dárek zasílat, nebo předáte osobně?

1) Rozdávací reklamní předměty
Oblíbená kategorie rozdávací předměty. Jedná se o reklamní předměty, které jsou buď levné, ale přesto zajímavé a vhodné pro široký segment klientů nebo se jedná o univerzální reklamní předměty pro každou příležitost.
Hodí se pro rozdávání při nejrůznějších příležitostech. Jde o levnější reklamní předměty, jako jsou kuličková pera, odznaky, samolepky nebo škrabky na auto.

2) Promotion předměty
Promotion předměty nejčastěji používáme při zavádění nového výrobku na trh. Jejich funkce spočívá v upoutání pozornosti zákazníka a v motivování ke koupi nového výrobku.

3) Reklamní dárky
Reklamní dárky jsou všechny drobnější dárkové předměty, kterými klientovi nebo zákazníkovi děkujeme za jeho zájem. Reklamním dárkem tak může být velké množství předmětů, vybavených Vašim logem.

4) Dárky pro návštěvníky
Dárky pro návštěvníky mohou připomínat rozdávací předměty, ale vždy obsahují jedinečné poselství dané firmy. Toto kriterium splní například přívěšek s logem a kontaktními údaji, které charakterizuje obchodní činnost firmy, a která se rozdává návštěvníkům stánku na veletrhu nebo výstavě.

5) Dárky pro spolupracovníky
Reklamní dárky pro spolupracovníky zlepšují vztahy na pracovištích a fungují jako přirozený a milý způsob jejich odměňování. Mezi dárky pro spolupracovníky řadíme celou paletu zboží, patří sem např. hodinky, elektronika, potraviny, welness dárky apod..

6) Omluvné dárky
Omluvit se občas potřebuje každý. K omluvě je vhodné připojit malý dárek, který dotyčného přesvědčí, že Vám na něm opravdu záleží. Mezi omluvné dárky obvykle patří psací potřeby nebo dárkové kazety různého zboží.

7) Manažerské dárky
Manažerské dárky jsou určeny pro nejvyšší vedení společností. Manažerské dárky není nutné ani vhodné vybavovat firemním logem nebo jiným reklamním sdělením.Darujeme je samotné, zabalené v dárkovém balení a můžeme případně přiložit poděkovací kartičku. Mezi oblíbené manažerské dárky patří psací potřeby luxusní, kufříky, aktovky nebo kvalitní hodinky.

8) Výroční dárky
Výroční dárky jsou luxusní dárkové předměty pro vybrané klienty a obchodní partnery. Vynikají svou kvalitou a v obdarovaných probouzí pocit vyjímečnosti. Výroční dárky předávají firmy, slavící významné firemní jubileum nebo obchodní výročí.

9) Prémie
Mezi prémiové předměty řadíme veškeré dárkové a reklamní předměty, vyrobené na míru nebo na určitou firemní akci. Prémiové předměty obdrží Váš zákazník či klient jako předem stanovenou odměnu. Může se jednat například o dárek za nákup nad určitou sumu atd..

10) Aktivizační předměty
Aktivizační reklamní předmět je oblíbený způsob, jak motivovat zákazníky k nákupu. Zákazník tak například získá kancelářské stolní hodiny při koupi nábytku do svých kancelářských prostor a je tím nepřímo motivován ke koupi právě Vašeho zboží.

11) Soutěžní a sponzorské předměty
Soutěžní a sponzorské reklamní předměty patří nezbytně ke každé firemní akci, kterých se firma účastní a kterou pořádá. Reklamní trička, balónky a podobné drobnosti s firemním logem jsou mezi diváky a návštěvníky oblíbené a posilují známost firmy i značky.

12) Samozaplatitelné předměty
Samozaplatitelné předměty naleznou uplatnění pouze u známých a oblíbených značek. Tyto značky jsou natolik populární, že si lidé jejich reklamní předměty sami kupují a používají.

13) Přílohy k mailingu
Jedinečný způsob jak zaujmout a ozvláštnit Vaše obchodní zasilky, jsou drobné dárky. Ať jsou to odznaky,butony,nebo jiné drobné reklamní předměty,dárek vždy potěší.

Potřebujete- li s výběrem reklamních předmětů poradit?
Neváhejte nás kontaktovat.

Reklamní předměty on line

Rychlý kontakt

Nahoru

 
 
 
 

 rychlý kontakt

 
Tel. 608 713 482
e-mail e-mail