Reklamní-a-darkove-predmety-veletrzni-darky-konferenčni-tasky-darky-na-veletrhy

Ceník tisku na reklamní předměty,kalendáře,diáře,novoročenky - Reklamní předměty on-line Praha 4

Reklamní předměty a reklamní dárky pro firmy

Reklamní předměty pro firmy a obchodní partnery.Reklamní předměty v našem obchodě slouží jen jako reklamní dárky pro firmy.Všechny reklamní předměty jsou ve vysoké kvalitě.A které reklamní předměty patří mezi nejoblíbenější? Jsou to reklamní propisky a reklamní tužky, to vše s reklamním potiskem.

 
 
 
 
 
 
 

Potisk

Hrnek, tričko, kalendář,diář nebo třeba elegantní psací pero s potiskem jsou skvělým dárkem pro zaměstnance, ale i významné obchodní partnery každé firmy. Nabízíme Vám velké množství reklamních předmětů, které si můžete nechat potisknout Vámi vybraným obrázkem.

Technologie, které používáme k potisku reklamních předmětů, jsou osvědčené a vynikají svojí kvalitou. Pro každý typ produktu je vhodná jiná technologie. Záleží na velikosti, propracovanosti a barevné náročnosti motivu, ale také na materiálu, na který se má tisknout. ale hlavně na Vás, kterou technologii zvolíte. Poraďte se s námi a doporučíme Vám nejvhodnější technologii tisku.

Zde Vám přikládáme nejpoužívanější technologie tisku, které se nejčastěji používají na reklamní předměty.

TECHNOLOGIE TISKU

 

TAMPONOVÝ TISK
Tampontisk je určen k potisku různých druhů materiálů - plastů, skla, dřeva, kůže atd. K přenosu potisku se používají silikonové tampony různých tvarů a tvrdostí. Tamponový tisk se používá pro potisk menších předmětů. Výhodou této technologie je možnost tisku na nerovné povrchy a snadnější tisk velmi jemných motivů. Předměty lze potisknout i vícebarevně.
Použití: psací potřeby, zapalovače, hračky, spotřební elektronika, potřeby pro domácnost, obalová technika, hodiny, textilní výrobky, keramika, sklo, štítky, otvíráky, diáře, klíčenky, hrnky, baterky a jiné propagační předměty...

 

SÍTOTISK
Sítotisk je technologie potisku s největší tradicí, je nepostradatelný v potisku reklamních předmětů a to i v dnešní době, kdy si digitální technologie potisku, jak 3D předmětů, tak textilního zboží, již vydobyla pevné postavení na poli potiskových technologií.
Sítotisk je vhodný pro velkou většinu běžných materiálů, z nichž se reklamní předměty vyrábějí, včetně textilu. Jde o tiskovou techniku založenou na protlačování barvy průchodnými místy šablony, která se přikládá přímo na potiskovaný předmět. Sítotisk je určený pro potisk rovných nebo plynule zakřivených ploch. Reklamní předměty lze potisknout vícebarevně.
Použití: textil, nylon, papír , plošný sítotisk - textilní výrobky, plastové předměty, kovy, keramické předměty, papír, přítisky na kalendáře, trička, mikiny, košile, tašky, podložky pod myš, pracovní oděvy, vlajky, sportovní dresy, bundy, čepice, deštníky, tašky, PVC samolepky atd.; rotační sítotisk: hrnky, sklenice, láhve, popelníky atd.

 

TRANSFEROVÝ TISK
Tato technologie využívá plošného sítotisku na speciální voskovaný papír. Potisk na papíru je poté pomocí tepelného lisu přenesen na požadovaný předmět. Transferový tisk se používá především pro označení nerovných textilních povrchů (čepice, polstrovaný textil) a mnohobarevné potisky textilu či náročné motivy. Výhodou proti přímému potisku textilu je možnost dosáhnout jemnějších motivů, vyššího krytí barvy a možnost využít speciálních efektů při volbě povrchu tisku. Nevýhodou je vyšší pracnost a tudíž i cena.

 

FLEXOTISK
Jedná se o technologii rotačního tisku z polymerního štočku na předmět.
Použití: PE tašky, etikety, obaly

 

LASER
Tato technologie využívá k odpálení požadovaného motivu laserový paprsek. Laserové technologie užívané v reklamě se dají rozdělit podle druhu materiálu předmětu . Je schopen značit předměty ze skla, dřeva, řezat fólie, některé druhy hliníku, kůži, gumu atp. Velmi často je užíván na výrobu razítek. Výhodou je jemná kresba, možnost pracovat i s malým počtem kusů a specifický vzhled zejména u dřevěných předmětů.
Použití: označení kovových a dřevěných materiálů

 

GRAVÍROVÁNÍ A FRÉZOVÁNÍ
Technologie určená k mechanickému označení kovu, plastu i dřeva a to od jemmého popisu až po složitější 3D opracování materiálů. Tato technologie se často používá pro výrobu orientačních systémů. Loga či popisy se frézují do dvouvrstvých materiálů s velmi vysokou životností. Odfrézované části se mohou vyplnit odlišnou barvou, čímž dochází k zajímavým efektům. Rytí do plochých i válcových tvarů vytváří velmi decentní kresbu zejména na kovové reklamní předměty. Je využívanou alternativou pro laserové vypalování. Gravírování plexiskla a dalších vhodných materiálů je základem pro výrobu světelné reklamy a 3D písmen.
Použití: firemní štítky, jmenovky, informační tabulky, plastové či kovové šablony, předměty z dřeva, plastu, kovu, skla, kůže, atd.

 

VYPALOVACÍ OBTISK
Touto velice náročnou technologií se nejdříve natiskne motiv loga sítotiskem na přenosový papír. Následně se po odmočení natištěný motiv stáhne z přenosového papíru a umístí na potiskovaný předmět (hrnek, sklenička, konvička, talířky a pod.). Po dokonalém vysušení se předmět vypálí ve vypalovací peci. Během vypálení v peci se barva vpeče do povrchu - glazury předmětu.
Výpalem na keramiku můžeme potisknout hrnek po celém jeho obvodu, tisknout na atypické tvary, které nelze potisknout rotačním sítotiskem a s možností tisku plnobarevných obrázků systémem CMYK nebo rozkladem direktních barev. Jelikož se jedná o sítotisk, jsme omezeni rozlišením technologie na 100 lpi proto nelze takto natištěný motiv označit jako fototisk.
Použití: potisk skla, keramika, porcelán, hrnky, sklenice, konvičky atd.
 

PÍSKOVÁNÍ
Pískování je technologie, která umožňuje plastické vyznačení loga na předmět. Lze ji používat na sklo a kov. Principem technologie je foukání písku na předmět přes speciální šablonu, která je s předmětem pevně spojena (přilepena). Pískovacích šablon je několik druhů a jejich použití se liší podle charakteru pískovaného loga a množství pískovaných předmětů. Při pískování jsou šablonou zakryta ta místa, kde má povrch předmětu zůstat nezměněn. Hloubka reliéfu je závislá na tvrdosti daného předmětu a doby působení proudícího písku na dané místo. Pro vypískování loga na předmět se používají dva druhy písku. Jemný písek se používá na drobnější motivy, hrubý písek na velké, jednoduché motivy. Pískování probíhá, z důvodu velké prašnosti, ve speciálních boxech
Použití: skleničky, těžítka, lahve, popelníky, sportovní poháry, ploché sklo, zrcadla, hrnky, kovové zapalovače, láhve s vínem nebo jiným alkoholem, vázy, karafy na víno atd.

 

VÝŠIVKA
Strojní výšivkou je možné vyšívat loga téměř na jakékoliv textilní výrobky, které se upínají do speciálních vyšívacích rámečků.
V závislosti na velikosti výšivky musí být logo jednoduché, aby bylo po vyšití čitelné. Doporučuje se velikost písma minimálně 5 mm na výšku.
Před samotným vyšíváním je nutno vytvořit vyšívací program stroje pro dané logo, který se účtuje zvlášť. Vytvoření vyšívacího programu je časově náročné a tím i poměrně drahé. Již vytvořený program je pak použitelný i pro opakované zakázky, kdy se standardně znovu neúčtuje. Při vysokých objemechy vyšívání reklamního loga tak lze dosáhnout příznivé ceny.U výšivky nehraje barevnost roli, nýbrž počet stehů.
Použití: ručníky, trička, trika, mikiny, bundy, čepice

 

HORKÁ RAŽBA
Ražba umožňuje potisknout (razit) materiály jako je kůže, koženka a papír. Pro realizaci potisku touto technologií je potřeba vyrobit raznici z tepelně dobře vodivého materiálu ve tvaru motivu loga. Výroba raznice se provádí ručním nebo strojovým gravírováním z mosazi
je časově náročná a tedy poměrně drahá, ale raznice se po zaplacení stává majetkem zákazníka a může být kdykoli později použita znovu neboť její životnost bývá téměř neomezená.
Po upnutí raznice do razícího stroje je tato vyhřáta na požadovanou teplotu a pak pomocí teploty a tlaku dochází k vyražení motivu raznice do daného předmětu.
Nejčastější reklamní předměty jsou peněženky, diáře a viněty. U tohoto způsobu ražby se používají mosazné raznice z důvodu lepší vodivosti tepla.
Ražba může být buď bez folie (tzv. slepotisk, který vytváří velmi decentní nenápadný reliéf loga v povrchu předmětu) nebo s fólií (vytváří velmi výrazný reliéf ve zvolené barvě folie (zlatá, stříbrná, modrá aj.).
Použití: ražba diářů, kožených a koženkových předmětů, výroba certifikátů, vstupenek, pozvánek, tvorba hologramů atd.

 

OFSETOVÝ TISK
Ofset je vhodný pro vyšší náklady tiskovin. Můžete si vybrat z velkého množství různých druhů papírů, formátů i povrchových úprav tištěných materiálů. Tento způsob tisku se používá na všechny možné typy tiskovin od náročných publikací a časopisů, po jednoduché letáky. Používají se kvalitní křídové papíry, ofsetové papíry, kartony, recyklované papíry, papírové a plastové samolepící fólie, na které se tiskne rychleschnoucími barvami.
Použití: propagační materiály, dopisní papíry, vizitky, plakáty, etikety, letáky, katalogy, samolepky, prospekty, formuláře, cenovky, faktury, dodací listy, samopropisovací tiskoviny, brožury, pohlednice, etikety, kalendáře, výroční zprávy, pozvánky, brožury, knihy a publikace, časopisy, jídelní lístky, stravenky, účtenky, pozvánky, vstupenky, obálky atd.

 

DIGITÁLNÍ TISK
Plnobarevný digitální tisk využijete pro malonákladové a středně velké zakázky. Má své nesporné výhody ve snížení časové náročnosti tisku a jeho přípravy, která je obrovskou výhodou u malých nákladů. Samotné náklady na tisk jsou ovšem několikanásobně vyšší oproti ofsetovému tisku, čímž se tisk větších nákladů na digitální technologii stává cenově nevýhodný.
Možnost okamžitých úprav dle Vašich požadavků oceníte ve chvílích kdy se Vaše představy o výsledném výrobku teprve formují, a to za stálého udržení vysoké kvality tisku i v detailech.
Použití: pohlednice, malonákladové katalogy, příprava prototypů tiskovin, prospekty, poutače, plakáty, plnobarevný potisk obalů, etiket, samolepek, vnitřní i venkovní plakáty, bannery, mailingy, pozvánky, zákaznické, členské a VIP karty, materiály pro promotions...

 

KNIHTISK
Využití této technologie pro její prvotní účel samotného tisku je spíš ojedinělou výjimkou. Jeho nynější využití je převážně v možnostech výseků (např. kulaté tácky), perforace (např. odtrhové vstupenky), bigování (rýha pro přesný ohyb např. skládačky), seriové vytláčení motivu (tzv. studené razítko) až po termoražbu kdy je pomocí tepla a tlaku přenášena slabá folie do požadovaného materiálu (např. zlatá, stříbrná či jiné metalické barvy které ve svém vysokém lesku nemohou být zpracovány jinou technologií) a další.
Použití: letáky, tiskopisy, vizitky, svatební, promoční a smuteční oznámení, pozvánky, průkazky, novoročenky, perforace a číslování tiskopisů, potisk obálek, navštívenky, dopisní papíry, účtenky, svatební, oznámení nebo novoroční přání, stravenky, tiskopisy, evidenční knihy apod.

 

POLOPLASTICKÉ NÁLEPKY
Poloplastické nálepky jsou "zalité" samolepící etikety s povrchovou úpravou transparentní pryskyřicí. Nálepky se používají k označování výrobků, jsou velmi vhodné i pro reklamní účely. Atraktivním vzhledem napomáhají ke zviditelnění loga, nápisu, značky výrobku atd. Etikety upravené touto technologií jsou barevně stálé i při vystavení slunečnímu záření a odolné proti klimatickým vlivům. Dají se aplikovat na všechny hladké povrchy, ve speciální úpravě i na povrchy se zrnitou strukturou, na rovné i zaoblené povrchy. Etikety vytvářejí trojrozměrný efekt. Moderní technologie pracující ve dvou osách umožňuje vyrábět libovolné tvary jako písmena, nápisy, rámečky atd.
Použití: označování různých výrobků, aut, výpočetní techniky, spotřebičů pro domácnost, strojů a přístrojů, klíčenky, odznaky, klipy tužky aj.

 

LAMINACE A KAŠÍROVÁNÍ
Laminace zajišťuje výrobkům ochranu nejen proti otěru, ale i prodloužení barevnosti až o další 2 roky. Dále zajistí výrobkům větší pevnost a snižuje riziko poškození hotového výrobku.
Kašírování zajistí perfektní přenesení tisku na desku. Zamezuje rozměrovým deformacím materiálu a tím i kroucení materiálů.

 

Výhody potisku u společnosti ADONAI

  • náš potisk zajišťuje kvalitu barev
  • díky použitým technologiím je potisk vysoce trvanlivý a odolný proti mechanickému a jinému poškození
  • potisk vám umožňuje opatřit logem i předměty s atypickým tvarem
  • při potisku reklamních předmětů si poradíme se všemi druhy materiálů a náročnými požadavky zákazníků

Na všechny produkty zakoupené v našem obchodě Vám vytiskneme Vaše logo.

 

Nahoru

 
 
 
 

 rychlý kontakt

 
Tel. 608 713 482
e-mail e-mail