Doprava

Doručování zboží

 

Dodací lhůty

Standartně pokud je zboží na skladě v ČR a je dodáváno bez potisku, expedujeme do 3 dnů od podání závazné objednávky, není-li uvedeno jinak. O případné delší lhůte dodání Vás budeme neprodleně informovat.

U některého zboží jsou dodací lhůty delší, zpravidla ale 10 - 15 dní a to z důvodu přepravy zboží z našich zahraničních skladů.

 

Osobní odběr

Zboží si můžete vyzvednout přímo v naší společnosti. Zboží ale musí být před vyzvednutím zaplaceno.

Termín vyzvednutí je třeba vždy domluvit osobně.

ADONAI

Plečnikova 945,Praha 4 - Hrnčíře, 149 00

 

Služby GLS s.r.o.

Přepravní společnost GLS. Doručení probíhá přímo na Vámi zvolenou adresu.

  •  Zboží, které je skladem, expedujeme do 3 pracovních dnů. Ceny platí pouze pro zásilky v rámci České republiky.Uvedená částka odpovídá 1 ks balíku.

 

  • Poštovné mimo Českou republiku je kalkulováno individuálně.

 

  • platba předem na účet - 1 balík - 120,00 Kč/ bez DPH - pokud zakázka obsahuje více balíků, počet balíků a cena se násobí

 

  • dobírka - 1 balík - 120,00 Kč + 40,00 Kč / bez DPH - dobírečné

 

Služby PPL s.r.o.

Přepravní společnost PPL. Doručení probíhá přímo na Vámi zvolenou adresu.

  • Zboží, které je skladem expedujeme do 3 pracovních dnů. Ceny platí pouze pro zásilky v rámco České republiky. Uvedená částka odpovídá 1 kusu balíku.

 

  • Poštovné mimo Českou republiku je kalkulováno individuálně.

 

  • platba předem na účet - 1 balík - 145,00 Kč/ bez DPH - pokud zakázka obsahuje více balíků, počet balíků a cena se násobí.

 

  • dobírka - 1 balík - 145,00 Kč + 40,00 Kč / bez DPH - dobírečné.

 

 

 Doručení balíku

Řidič Vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s Vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí Vám přibližný čas doručení a výši dobírky.

Zásilka bývá doručována v každý pracovní den 8-18 hodin / na době předání se můžete domluvit s řidičem /.

Pokud Vás řidič nezastihne,zanechá oznámení a balík se pokusí doručit následující den.

 

Převzetí a reklamace

Při převzetí zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky - zjevnou vadu / poškození obalu / je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je možné tak přijmout i tak, nemusíte mít obavy z následného uplatňování vzniklé škody. Obsah zásilky zkontrolujte ihned po odjezdu řidiče. Řidič nečeká na kontrolu obsahu. Pokud je něco v nepořádku, zažádejte  ihned o sepsání zápisu o škodě a ohlašte neprodleně škodu.