Doprava a platby

 

DODACÍ LHŮTY

Standartně pokud je zboží na skladě v ČR a je dodáváno bez potisku, expedujeme do 3 pracovních dnů od podání závazné objednávky, není-li uvedeno jinak. O případné delší lhůte dodání Vás budeme neprodleně informovat.

U některého zboží jsou dodací lhůty delší, zpravidla ale 10 - 15 pracovních dní a to z důvodu přepravy zboží z našich zahraničních skladů.

 

OSOBNÍ ODBĚR - ZDARMA

Zboží si můžete vyzvednout přímo v naší provozovně na adrese  Plečnikova 945, 149 00 Praha 4 - Hrnčíře.

Zboží musí být před vyzvednutím v plné výši zaplaceno. Termín vyzvednutí je třeba vždy předem domluvit telefonicky či e-mailem. Vyzvednutí zboží je možné v pracovních dnech, v předem domluveném termínu.

 

DOPRAVA

Doprava přepravní společností na adresu zákazníka - cena za dopravu 165,00 Kč bez DPH/1 ks balík. Tato cena platí při odběru zboží za měně než 12 000 kč/ bez DPH. U ostatních zakázek účtujeme 1% z hodnoty zboží bez DPH.

Pokud atypické rozměry či váha zboží vyvolají skutečné expediční náklady vyšší, než jsou výše uvedeny, vyhrazuje si Prodávající právo doúčtovat skutečně vynaložené náklady v jejich skutečné výši.

Rychlá a efektivní doprava přímo k Vám. Jakmile předáme balíček přepravci, zpravidla již druhý den se můžete těšit na své zboží. Doručení probíhá přímo na Vámi zvolenou adresu. Řidič Vás bude zpravidla kontaktovat telefonicky, aby s Vámi domluvil podrobnosti ohledně doručení, oznámí Vám čas doručení . V případě že Vás řidič nezastihne, bude doručovat následující pracovní den.

Aktuálně doručujeme na adresu zákazníka prostřednictvím těchto přepravních společností

PPL - Sledovat vaši zásilku nebo měnit termín doručení můžete prostřednictvím odkazu na webu PPL ZDE

Pokud zásilka obsahuje více balíků, cena za dopravu se násobí počtem balíků.

 

Převzetí a reklamace

Při převzetí zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky - zjevnou vadu / poškození obalu / je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je možné tak přijmout i tak, nemusíte mít obavy z následného uplatňování vzniklé škody. Obsah zásilky zkontrolujte ihned po odjezdu řidiče. Řidič nečeká na kontrolu obsahu. Pokud je něco v nepořádku, zažádejte  ihned o sepsání zápisu o škodě a ohlašte neprodleně škodu.

 

PLATBA

  • 100 % předem převodem na účet po potvrzení přijetí objednávky (po dokončení objednávky, obdržíte e-mailem fakturu a můžete provést platbu převodem. Objednané zboží zasíláme až poté, kdy je platba připsána na náš účet)

 

Pro více informací nás můžete kontaktovat

Telefon: + 420 608 7132 482

E-mail: adonai@adonai.cz